Op dit adres zit nu: Yankee Doodle

1. Toch weer een poging gewaagd bij Suwa. Wijntje was heerlijk. Een aantal gerechten waren half gaar. Zalm om sushi heen was koud. We werden door diverse bedienden een aantal malen gevraagd of we drinken wilden bestellen. Dit hadden we al lang gedaan.
    Bij het afrekenen werd niet gevraagd of het gesmaakt had. Geld dat was voor de dame achter de kassa het belangrijkste. Ik gaf aan dat de gefrituurde banaan er niet lekker uit zag om over de smaak maar niet te hebben. De dame gaf aan dat ze nog nooit klachten had gehad en dat wij dan maar iets anders hadden moeten uitkiezen. Op het verschil tussen de foto op de menukaart van het gerecht en werkelijkheid wilde ze het niet eens hebben. Vervolgens ging ze kletsen met een collega. Ik vroeg of ik haar leidinggevende kon spreken. Waarop ze antwoordde: ‘wat?’. Ik heb aangegeven dat ik me niet serieus voel genomen en dit absoluut niet klantvriendelijk is. Kortom....wij gaan hier niet nog eens naar toe.