in Julianadorp

Streven naar de ultieme beleving van gastvrijheid

1. Miranda Leidelmeijer

Paar keer daar gegeten. Altijd genoten. Nu met een vriendin high wine gedaan. Ik vond het echt tegenvallen. De zelfgemaakte hapjes waren lekker maar ik vond de nootjes, 2× stukjes kaas, de kaasvlinders een misser. De zalm was lekker maar 3 stukjes met zijn 2en is wel een beetje raar. Deze plank is leuk voor bij de tv maar ik had meer van jullie verwacht. Vond het echt te veel geld voor wat ik er voor terug kreeg. Geen aanrader jammer genoeg want jullie hebben echt een mooi restaurant met goede en heerlijke gerechten.

1. Ron Ippen
    Van restaurant

Beste mevrouw Leidelmeijer,

Net een prettig gesprek met u gehad, Uw punten van aandacht zullen wij zeker meenemen.
    Voor de gasten die dit lezen geven we graag mee dat de Highwine omschreven staat op onze website, en niet als volwaardige maaltijd gezien kan worden maar echt tweetal tapas planken zijn met 2 glaasjes wijn p.p, om heerlijk bij te kletsen en te genieten aan het einde van de middag.

Team eFFe