Op dit adres zit nu: La Corte

1. Vanavond dachten mijn vriend en ik laten we lekker een hapje gaan eten. Donnatelos daar kwamen we uit. We gingen zitten en kregen een drankje. Naar een half uur kwam er iemand bij ons om onze bestelling op te nemen. Wat ik al erg lang vind duren. We kregen het voorgerecht en dat smaakte opzich best goed. Toen we het op hadden duurde het weer 20 minuten voordat onze borden werden weg gehaald. Om 20.00 uur ging het personeel midden in de zaak alle lege kratten met flesjes opstapelen. Wij kregen het idee dat we snel weg moesten. Het hoofdgerecht werd geserveerd en helaas smaakte dat niet zoals we hoopten. Het personeel was wel aardig maar werd totaal niet aangestuurd en zaten maar een beetje met elkaar te dollen. Er kwamen nieuwe gasten binnen en de ober zei tegen het personeel pff er komen gewoon weer mensen binnen dat geloof je toch niet.. Vind dit een beetje raar als je tot 21.30 uur open bent en je al om 20.00 uur begint te zeuren als er nog mensen binnen komen. Ik vind dit erg jammer, ik kwam altijd graag bij jullie maar ik bedenk me volgende keer wel een tweede keer.

2,3