1. Verschrikkelijk! Klant onvriendelijk personeel. Service gerichtheid kennen ze daar niet. Tafel voor 20 personen die niet aan elkaar kunnen worden gezet. Pas na lang aandringen en na afsnauwing van het personeel.
    Apart betalen of per stel kan niet. Alles moet op een rekening. ( zou fijn zijn als men dit bij de boeking aangeeft). Bord met spareribs over een kind heen.... Later nog wat lege borden achter ons laten vallen.
    Eten was eerder op dan dat er friet, aardappeltjes, of salade bij ons gedeelte op de tafel stond. Dit aangegeven: duurde nog 5 minuutjes.
    Het ijstaartje van 4,75 pp waar slagroom op zat en geen suiker in zat. Dit aangegeven. Ja ze hadden een andere leverancier. Nou t was gewoon Duitse slagroom bah! Volgens de manager bestond het toetje uit ijs en slagroom. Grote toeven slagroom ja! Dat klopt die niet te pruimen waren!!! Oja dat ijstaartje dat moet wel iedereen nemen kan niet voor bijvoorbeeld tien personen. Daar begonnen ze niet aan! Kassa.......
    Een persoon ging eerder weg omdat haar kind doodziek was. Ook een bult gedoe om haar deel af te rekenen dit was niet volgens afspraak!!! Nee je moet lekker blijven zitten met een kind wat van ellende niet meer weet wat het met zichzelf aan moet!!!
    Nee dit was geen leuke ervaring. Alles aangegeven bij de manager. Ook deze manager weet niet wat service inhoudt. Niemand van ons zal er nog een keer naar toe gaan.

3,5