Op dit adres zit nu: Jumanji

1. Peter en Marjolein we hadden al een paar keer mogen ervaren hoeveel liefde jullie, met een fantastisch team, hebben voor het vak en zeker ook voor jullie gasten. Vanavond hebben we van jullie nieuwe concept mogen genieten. Dit was helemaal fantastisch. Lekker broodplankje, dan een heerlijke proeverij van voorgerechten (mooi gepresenteerd), daarna een soepje mag zelf gekozen worden. Het hoofdgerecht van de kaart naar eigen keuze en tot slot een proeverij van heerlijke desserts. Ook werkelijk een mooi plaatje. Al dit lekkers voor een hele redelijke prijs. WAUW wat hebben we lekker kunnen genieten. Complimenten voor jullie allemaal. Allemaal hartelijk bedankt voor alles. We hopen jullie vaker te bezoeken.

M.vr.gr.
    Familie Gertsen Huissen

Vorige recensies van Familie Gertsen

• Vandaag mogen genieten van een heerlijke paasbrunch. Wat was het lekker en uitstekend verzorgd, prachtig opgemaakte schalen en veel verschillende soorten broodjes. Echt zulke aardige succesvolle mensen verdienen respect en waardering. Zoveel belangstelling voor de gasten. Vandaag zelfs niet alleen voor de kinderen een mooi cadeautje maar ook voor de grote (volwassen) iets bijzonders. Wat? nee dat verklappen we niet. Lekker gaan genieten van al het lekkers wat hier bereid wordt en dan misschien bij een volgende brunch ook verrast worden. Peter, Marjolein en de rest van dit geweldige team nogmaals hartelijk bedankt!

• Echt heerlijk gegeten, borden prachtig opgemaakt. Echte schilderijtjes (zo noemde onze zoon mooi opgemaakte borden altijd al). De eigenaar en laatst genoemde tonen nu samen hun kunsten en fantasie aan iedereen die een keer lekker wil genieten van bijzondere en mooie gepresenteerde gerechten. Ja ook voor jullie die nog twijfelen. We waren met kleine kinderen daar was ook ruim aandacht voor en ook het kindermenu was bijzonder om te zien. Echt nooit verwacht om zo'n echt goed/gezellig familierestaurant op een camping tegen te komen. Nieuwsgierig geworden? Daar is maar 1 oplossing voor gewoon zelf gaan proberen.