in Julianadorp

Streven naar de ultieme beleving van gastvrijheid

1. Er werd bij binnenkomst aangegeven dat surf en turf er maar voor 1 persoon was en dit terwijl er bijna geen mensen aanwezig waren en wij om 18:00 al aanwezig waren. Vervolgens geef ik aan dat er geen rode ui op moest vanwege overgevoeligheid… maar helaas… er zat toch rode ui op. We zaten aan een tafel bij de deur… de tocht was goed te voelen.
    Als hoofdgerecht een vleesgerecht… die lag in een grote hoeveelheid vloeistof… de saus/jus. Het dessert was een trio van desserts… aan het uiterlijk kan gewerkt worden. Al met al een hoop geld voor weinig kwaliteit.

1. Ron Ippen
    Van restaurant

Beste Yvonne,

Wat een vervelende ervaring, dit past geheel niet bij wat wij als eigenaren na streven, en ook niet zo beleefd word door de vele gasten.

Graag vraag je om even contact met mij op te nemen om exact te horen wanneer je geweest bent, waar het fout is gegaan en hoe we je de juiste ervaring laten meemaken.

Tel 0223:646615
    Ron Ippen