1. Op zaterdag 20 Januari zonder te reserveren met 20 man in dit restaurant gegeten.
    Het was erg druk omdat er in in het centrum waar wij langs liepen 2 restaurants gesloten waren.
    Een jongeman die ons te woord stond zei dat het wel mogelijk was maar niet mogelijk was om iedereen tegelijk het eten uit te kunnen serveren wat wij niet erg vonden omdat wij als groep zijnde niet hadden gereserveerd.
    We kregen van de zaak wat heerlijke vers afgebakken stokbrood met eigen gemaakte kruidenboter dit i.v.m de langere wachttijd voor het eten.
    Wij hadden als groep zijnde van alles wat besteld van mosselen, mix vis, tournedos en vispotjes.
    Al het eten was tot in de puntjes verzorgd, zo kwam de jongeman ook regelmatig vragen of het allemaal naar wens was en of de gasten van onze tafel nog extra frites (zonder extra kosten!) wilden hebben.
    Al bij al hebben alle gasten het prima ondervonden en een dikke pluim voor de gastheer en dit restaurant!