1. Oke het was druk zaterdagavond maar het eten was niet lekker. Vlak na we het eten hadden besteld stond de mayo al op tafel (1 bakje voor 5 pers...) En daarna duurde het nog zeker een half uur voor we het eten kregen, de saus was dus al die tijd voor niets op tafel. De ribs waren lauw en wat bleekjes, anders dan gewend. De lamsrack was voor de eerste paar stukjes prima maar daarna heel misselijk makend. En dat terwijl dat het duurste gerecht is van de vleesgerechten. Normaal is het best prima eten bij De Beren, maar deze keer niet geweldig en dat is jammer. In het begin lette het personeel niet goed op, ze kwamen bv. niet vragen of we tevreden waren en moesten daarom zelf naar ze toelopen. Uiteindelijk wel goed opgelost. We zaten in de serre en het was best koud, niet zo handig als je het snel koud hebt dus neem voor de zekerheid wel een vest of sjaal mee o.i.d. Ik denk dat de drukte zeker niet mee zat en nogmaals, doorgaans best een oke eetcafe.

5,5