Op dit adres zit nu: Boutique Hotel Four

1. D Berkers

4 Personen wezen eten. Hamburger van binnen rauw en koud.
    Prijs/kwaliteit slecht.

1,2

1. Anouk Sol
    Van restaurant

Hallo mevrouw Berkers,
    Als ik het goed heb heeft u afgelopen zondag bij ons gegeten. Volgens mij heeft u een hamburger gegeten, verder is er kipsaté en 2 pannenkoeken gegeten. Wij hebben alle borden leeg terug gekregen zonder commentaar. Uw hamburger was niet rauw maar nog wat rood van binnen omdat het rundvlees betreft. Dit hebben we geprobeerd uit te leggen en alsnog een nieuwe voor u gemaakt. Die u vervolgens lekker opgegeten heeft en dat ook bevestigd hebt. Dus waarom dan een 1 voor eten & drinken? Waarom een 2 voor service? Waarom een 2 voor sfeer? Wat probeert u hiermee te bereiken eigenlijk?
    Misschien had u uw frustraties beter ter plekke kunnen bespreken ipv achteraf op eet.nu, maar dat zal nu juist uw bedoeling niet zijn geweest. Wij verwachten dat u nu hoopt dat heel Nederland na het lezen van uw recensie niet meer bij ons komt eten, dat u met uw recensie misschien ons bedrijf wel kapot kunt maken. In 1e instantie wilden wij uw bericht negeren, maar u neemt de vrijheid om ons te beoordelen op social media, dan nemen wij bij deze ook de vrijheid om u als klant te beoordelen en dan krijgt u van ons hierbij een dikke 1.