1. Vrijdag j.l gegeten in Het Alternatief, een regelrechte ramp. Door mijn allergie van tevoren gevraagd of het mogelijk was hier rekening mee te houden, het was geen probleem werd er gezegd. De werkelijkheid was anders. Het duurde erg lang voor het werd geserveerd, dan nog het verkeerde, opnieuw besteld. De andere 8 mensen waar we mee waren waren al klaar met eten voordat mijn eten geserveerd werd.

Er waren al diverse mensen weggegaan omdat de trein gehaald moest worden van 22.30 uur. Op datzelfde moment werd mijn friet gebracht, dus daarna geen tijd meer voor het dessert. Om 18.30 waren we aanwezig, de afspraak was 19.00 dus dat kon niet waargemaakt worden. Smakeloze maaltijd. Ik raad het iedereen af om daar te gaan eten, het is bijzonder teleurstellend en duur. Slome/ ongeïntresseerde bediening en slechte service.

Een mevrouw met een glutenallergie.

1,4