1. Lucas Peters

Vanavond hebben we heerlijk gegeten bij Van de Kaart op het Onze Lieve Vrouwenplein in Maastricht.

Wij werden hartelijk ontvangen door een ober en heeft voor een hele aangename ervaring gezorgd.

Wij hadden gekozen voor het 3 gangen menu voor maar 19,50€ en waren hier aangenaam door verrast.

De rundercarpaccio was verrukkelijk en mijn vrouw had erg genoten van de zalm carpaccio.

Hierna volgde voor mij de kogelbiefstuk die perfect ‘bleu’ gebakken was met heerlijke verse frietjes.
    Mijn vrouw had haar zalm carpaccio opgevolgd met de Fish n Chips. Deze kwam uiteraard ook met verse frietjes en een heerlijk fris sausje.

Hierna zat mijn vrouw helemaal vol, maar ik koos nog voor de chocolademousse. Echt een aanrader!

Hierbij dronk mijn vrouw een “Van de Kaart Caramel” een heerlijke latte machiato met caramelsiroop.

Tijdens de hele ervaring was het personeel super attent en gemotiveerd, zij wilden dat wij een aangename ervaring hadden en dit is hun zeer zeker gelukt.

Wij komen zeker terug!
    Groetjes Lucas en Sarah