1. Mijn vorige recensie behoort gerectificeerd te worden, want het bedrag is wel door mw. Heijboer betaald en door slordigheid onzerzijds niet opgemerkt! Echter geld kan niet alles goedmaken....
    Ineke van Strien, Miep van de Sluis.

Vorige recensies van Ineke van Strien, Miep van de Sluis

• Een familiereünie, onder het genot van een eenvoudige lunch, afgelopen herfst ('17) liep om de volgende redenen uit op een teleurstelling:
    - De mondeling toegezegde ruimte met open dakterras was niet beschikbaar.
    - De bediening was vanwege onderbezetting slecht.
    - De interne communicatie was gebrekkig; de kok wist niets van de bestelde kroket en soep.
    Toen deze punten in een evaluatie gesprek met de manager c.q. eigenaresse mw. M. Heijboer aan de orde waren gesteld en we tot een overeenstemming over een zeker restitutiebedrag waren gekomen, is dit bedrag, ondanks herhaald verzoek, nooit terug betaald.
    Kortom, wij hebben restaurant 'De Vierbannen' leren kennen als niet alleen ondeskundig, maar ook als onbetrouwbaar.