1. We bestelde een mixed grill, 4 hoofdgerechtjes, alles werd tegelijkertijd geleverd, toen we het laatste gerecht aten, was het al koud, hierna vroegen ze of we koffie wilden, we probeerden de avond wat rekken door naar een dessert als kaas te vragen, het antwoord van een Solomedewerkster was: misschien! Toen zijn we gegaan, thuis zagen we dat er een dessertkaart aanwezig was, we stonden binnen 1 uur weer buiten! Niet gezellig, eerder treurig!

1. Geachte heer, mevrouw Derksen,

Zoals ik u gisteren al in een privé bericht liet weten, heb ik uw recensie besproken met de betreffende medewerkster. Zij geeft toe dat zij u bij de bestelling niet heeft gevraagd of u de mixed grills in twee rondes geserveerd wilde hebben. Dit is een standaard vraag die de bediening moet stellen bij mixed grills van 4 of 5 keuzes omdat inderdaad anders de laatste gerechten koud zijn geworden voor u ze kunt proeven.

Dit is een fout die zij in de drukte zegt gemaakt te hebben maar dat is geen geldig excuus. Wat de vraag naar de kaas betreft, zegt zij het woord 'misschien' niet te hebben gebruikt en u te hebben aangeboden om u de kaart met nagerechten en desserts te brengen. Ik kan dat niet verder nagaan. Waar ik van baal is dat we juist bij onze bedieningsmedewerkers er enorm op hameren om gasten extra in de watten te leggen en hier zijn duidelijke signalen gemist. In de andere recensies kunt u ook zien dat we juist een heel betrokken en enthousiast bedieningsteam hebben en dat zij in recensies vaak opvallend goed beoordeeld en genoemd worden.

Hoe dan ook, is uw ervaring bij Sol op geen enkele manier de ervaring die wij onze gasten willen bieden. Ik wil u daarom vragen mij via info@solgrill.nl uw mailgegevens door te geven. Ik stuur u dan een waardebon voor 2 Onbeperkte Tapasmenu's. Ik verzeker u dat we u dan een super verzorgde avond zullen bezorgen waar u zeker niet binnen een uur weer buiten staat.

Vriendelijke groet,
    SOL,