Op dit adres zit nu: Gewoon Lekker

1. Wij hadden gereserveerd voor een tafeltje voor het raam aan de voorzijde. We belden om 18.00 uur en we wilde eten om 18.30 uur. Dit was op een woensdagavond. We kwamen aan en dat tafteltje was het enige dat bezet was door een ander stel. De bedrijfsleider had ons telefoontje aangenomen en het in het boek gezet maar het personeel had niet in het boek gekeken. Het voorgerecht was redelijk goed. Het hoofdgerecht de mixed grill hadden we eerder genomen en vroegen of we bbq saus erbij konden krijgen ipv de tartaarsaus. Een van ons wilde ipv biefstuk een stukje varkenshaas. Je begrijpt het al, verkeerde saus en geen varkenshaas. De bediening wilde het hele bord toen mee naar achteren nemen wat niet fijn is want dan eet een van de twee alleen. (Er waren maar 3 tafels bezet en nog gaat het fout)
    Dit hebben we wel aangegeven. Alles wel goed afgehandeld verder. Bij het toetje werden de vorken en lepeltjes op tafel gegooid en niet gerangschikt. We bestelden daarna cappuccino en de bediening zei "alstublieft twee espresso!". Hij begreep het kennelijk niet. Wij hadden een cadeaukaart gehad die een "Strik" wordt genoemd. De bedrijfsleider kende deze kaart niet en moest 2 filialen bellen om te vragen hoe het zat. We moesten daarom 10 minuten wachten om te kunnen afrekenen voor onze drankjes. Bedrijfsleider gaf ook aan dat ze niets verdienen op de cadeaucards. Dit vind ik niet netjes. Kortom slecht personeel en redelijk eten. De tent heeft verder alles in zich om wel leuk en gezellig te zijn maar ze moeten investeren in beter bedieningspersoneel.