Op dit adres zit nu: Chicken Palace

1. In mijn vorige recensie van 20 oktober 2017 was het super en nu gisteren geweest en nog steeds top maar… ze gaan dicht vandaag zondag 14 januari gaat SOFRA sluiten.
    Helaas en heel jammer daar het qua eten en sfeer een toppertje was.
    Serfinaz en Hussein en alle anderen dank en nogmaals dank voor al het lekkere Turkse eten.

Vorige recensies van Albert

• Hou je van lekker en speciaal eten dan zit je bij Sofra goed, wat kunnen deze mensen koken zeg en ook nog tegen een leuke prijs. Jammer dat de Hoofdstraat vol stroomt met nieuwe restaurantjes (eigenlijk teveel), hierdoor is het bij Sofra ook wel eens minder druk, jammer hoor want dit restaurant hoort bij Alphen.
    Ik hoop dat het blijft daar ik nog nergens zo lekker Turks heb gegeten.

• In 2016 een aantal keren wezen eten bij Sofra, Turks restaurant in Alphen aan den Rijn.
    In een woord TOP.
    Goed/perfect eten, super bediening en een super gastvrouw en gastheer. Zij staan veelal in hun keuken de gerechten te bereiden, echt op zijn Turks.

Gr. Lenny

• Afgelopen zondag daar wezen eten met kinderen en kleinkinderen. Wel al een paar keer eerder bij Sofra geweest maar nooit met kleine kinderen waarvan 1 vegetarisch. Maar in een woord TOP. Het eten was heerlijk en goed klaargemaakt en perfect gekruid.
    De ontvangst / bediening en service zijn perfect. Je merkt dat de kok en kokkin het eten met veel liefde maken. Ik kan maar een ding zeggen: ga het zelf ook eens proberen, als je van Turks houdt.