1. Wij zijn hier met de familie afgelopen zaterdag wezen eten omdat mijn oma 92 was geworden, zij vond het leuk om bij Oudejans te eten omdat zij in De Rijp is opgegroeid. Alles was hier oud, stoelen zaten oncomfortabel en je zat erg op elkaar. Het duurde allemaal erg lang en er was geen keuze voor een kindermenu voor ons zoontje van bijna 3, kinderstoel werd niet eens aangeboden. Iedereen had zijn hoofdgerecht, maar ze waren mijn vriendin haar zalmfilet totaal vergeten, erg slordig maar kan natuurlijk gebeuren… Uiteindelijk heeft mijn oom door een miscommunicatie vandaag dit restaurant gebeld en de complimenten gegeven voor de goede bediening etc. Wordt hij door de eigenaar vanmiddag teruggebeld met de mededeling dat onze zoon zeer vervelend was en dat wij als familie niet meer welkom zijn. Wij zijn ons van geen kwaad bewust maar voelen ons natuurlijk behoorlijk aangesproken. Vol verbazing wil ik daarom graag mededelen dat dit een zeer kindonvriendelijk restaurant is en absoluut geen aanrader!