in Arnhem

Afhaal 10% korting - Indiase keuken - Aziatische keuken

1. Wij hebben ons eten besteld via thuisbezorgd. De bezorging was prima op tijd maar na het openen van de bakken bleek dit niet het gerecht dat wij besteld hadden. Wanneer ik een curry bestel met als ingrediënten; cashewnoten, rozijnen en koriander, dan verwacht ik deze ook ergens in het gerecht tegen te komen en te proeven. Ik heb hierover meteen gebeld en als reactie kreeg ik: "zo doen we het altijd" en ik kreeg te horen dat de fout bij ons lag. Mijn vriendin en ik hebben allebei hetzelfde gerecht besteld en in beide gevallen was het niet goed. Als klant voel ik mij dan ook niet serieus genomen in mijn klacht en zal hier dan ook geen eten meer bestellen.

1. Wij vinden het zeer spijtig deze recensie te lezen. We hebben met onze kok overlegd hoe dit mogelijk kan zijn. In een zoete curry zit geen koriander. Hij heeft tegelijk 3 kashmiri groente porties gemaakt. 2 waren voor u en 1 voor in het resaurant. Toen u ons gebeld heeft dat u niet tevreden was zijn wij gelijk naar onze gasten binnen gegaan om na te gaan of zij ook niet tevreden waren maar zij waren zeer tevreden. Toen u ons heeft gebeld heeft onze medewerker gelijk aangegeven of wij iets voor u kunnen betekenen om u alsnog tevreden te maken maar u gaf toen aan dat u dit niet wilde. Erg jammer want klanttevredenheid staat heel hoog bij ons in het vaandel en vinden het nogmaals zeer spijtig dat dit bij u niet gelukt is.