1. We hebben hier met 5 personen op mijn verjaardag gegeten.
    Alhoewel de ontvangst en de service in beginsel een beetje koeltjes overkomen zijn de gastheren en gastvrouwen beslist niet onvriendelijk.

De inrichting zou wat meer authentieke elementen kunnen hebben. Ook de verlichting van de zaak zou indien aangepast aan de gezellige entourage kunnen bijdragen, waardoor dit cijfer mogelijk ook hoger zou uitvallen. En de klimaatbeheersing liet ook te wensen over want het was wat aan de frisse kant; met name wanneer er mensen in- en uit de zaak liepen voelde je een koude luchtstroom langs je heen. Installatie van louvredeuren of de ophanging van lange, zware gordijnen tussen restaurant en hal zouden me dunkt wellicht wat van de (winterse) frisheid weg kunnen nemen.

We kozen voor het onbeperkt buffet met soto ajam (gekruide kippensoep) vooraf.
    Een heerlijke traktatie van een verscheidenheid aan smakelijke pittige, zoet-zure en/of kruidige Indische gerechten werd ons vervolgens op schaaltjes voorgeschoteld, elk met een afzonderlijke originele smaak. Ook de saté’s kwamen in gevarieerde smaken met verschillende sauzen, heet van de grill en stok voor stok byzonder lekker, ook al was de saté makassar mij persoonlijk ietwat té pittig…

De bediening kwam geregeld langs om te vragen of alles naar wens was en of er wat aangevuld kon worden. Zo kon je werkelijk eten tot je maag volledig gevuld was.

Al met al blijven de authentieke smaken het meest in het geheugen gegrift. Om deze reden zullen we er zeker nog wel weer eens terugkomen om te eten (of af te halen…) want dat is waar je het uiteindelijk voor doet… selamat mákan!