Op dit adres zit nu: Xenia

1. Jaap 1205 punten

Komen niet uit de buurt, via internet naar een grillrestaurant gezocht en we werden getriggerd door de bereidingswijze van de gerechten: op de smoker.
    Deze keuze van de eigenaar geeft aan dat hij iets bijzonders wil doen, het is nl. Een langzame bereidingswijze, vlees voor het maken van de Pulled Pork ligt er nl. 10 Uur in! Maar het resultaat mag er zijn! Heerlijke gerechten, ruime porties en dat alles in een passende sfeer.
    Zelfs de muziek is hierbij afgestemd om het plaatje compleet te maken.
    Ook de desserts die we gekozen hadden waren erg smaakvol, ananas van de grill en huisgemaakte cheese-cake. Tot slot nog een goede bak koffie, erg smaakvol en goed van temperatuur, dat kom je niet heel vaak tegen. Aan alles is te merken dat de eigenaar kwaliteit wil leveren.
    Conclusie, we hebben dit restaurant op ons lijstje staan en gaan we zeker vaker bezoeken als we in de regio zijn.