1. Lara 155 punten

Vorige week heb ik met vrienden hier gegeten. Dit was de tweede keer voor mij. De eerste keer was ik al zeer tevreden en nu weer. De ruimte, het interieur en het feit dat hier exposities worden gehouden, spreekt mij enorm aan. Ook de open keuken vind ik fijn.

Wij namen allemaal een 3-gangenmenu, deze kost 35 euro, wat een redelijke prijs hiervoor is. Als voorgerecht had ik de Burrata, deze was lekker en verrassend met de linzen. Als hoofdgerecht koos ik voor de Polenta (de koks waren Italiaans, dus natuurlijk moest ik dan voor het Italiaanse gerecht gaan). Deze was ook zeer lekker. Als toetje hadden we vanalles wat, aangezien de serveerster aangaf ook vanalles voor iedereen op tafel te kunnen zetten, zodat we vanalles konden proeven. We kregen een flinke portie tiramisu, een flink kaasplankje (helaas alleen krentenbrood erbij, ook niet gevraagd om iets anders) en een bord met kleine stukjes appelgebak. Het smaakte allemaal heel goed.

Ik wil opmerken dat de porties an sich niet heel groot zijn, dus ik denk dat een grote eter wellicht niet genoeg heeft aan een 3-gangenmenu. Echter, voor mij was het meer dan genoeg en ik zat vol op het einde van de avond.

Over de service heb ik ook niets negatiefs te zeggen. Ik zou de Kazerne zeker aanraden.