1. Ron en Carrie

We doen mee aan de Wereld Havendagen, dit betekend voor ons een weekeindje Rotterdam.

Waar overnachten is de vraag, op het ss Rotterdam natuurlijk, voor bootjes mensen als we zijn lijkt dat een prima idee.

Een hut is snel geboekt en na een rondje over het schip verzeilen op het achterdek, bij het Lido.

Een prachtige plek in het avond zonnetje, nu begrijp ik ook waarom het schip niet met de kop naar zee ligt.

Na enig in-borrelen met enkele heerlijke Belgische bieren en een portie smakelijke bitterballen besluiten we ook het diner hier te nuttigen.

Na een kleine wandeling over en langs het mooie schip nestelen we ons in het restaurant.

De inrichting oogt wat spartaans maar men is er in geslaagd een leuke jaren 50 sfeer neer te zetten.

De bediening is uitermate vriendelijk en snel.

Een voorgerecht slaan we over, de hoofdgerechten zijn zeer smakelijk en mooi gepresenteerd, geen grote portie's, maar dat hoeft voor ons op dit moment ook niet.

Wat opvalt is het open keuken gedeelte alwaar de koks voor een ieder zichtbaar met plezier hun werk doen.

Ook het nagerecht is lekker en goed verzorgd.

Kortom het verblijf op de Rotterdam en met name restaurant Lido is ons prima bevallen, tot ziens.