1. Zeer uitgebreide kaart, het concept is top en zit goed in elkaar. Ook de prijs/kwaliteit verhouding voor de kleinste genieters onder ons is perfect geregeld. Bij all-in concepten denk je al snel aan een wok restaurant met een beperkte keuze qua gerechten. Hier zijn de gerechten perfect gebalanceerd, ook voor de vegetariër en mensen met allergieën zoals vis is de keuze enorm. Het leuke is dat de hoeveelheid gerechtjes waar je uit kan kiezen zo ruim is, dat je het niet bij 1 avond kan laten, want als je vol en voldaan bent, dan zijn er nog zoveel keuzes over, dat je zeker nog een keer terug wilt komen om de rest te proeven. Chapeau voor het keukenteam dat zorgt voor een mooie opmaak en een smaakbelevenis, en de bediening die er zeker voor zorgt dat je niets te kort komt. Graag tot een volgende keer!

1. Helemaal mee een vers en kwaliteit echt super