in Arnhem

Afhaal 10% korting - Indiase keuken - Aziatische keuken

1. Steinmann

De service was rond uit slecht. Het ging al mis bij het bestellen.

6,7

Vorige recensies van Steinmann

• Steinmann

Normaal altijd tevreden maar afgelopen donderdag niet. Zo druk was het niet maar we moesten lang wachten, waardoor we maar een hoofdgerecht hebben gegeten en we niks aan het All you can eat hadden. Bediening kon veel vriendelijker, zag op hun website staan kinderen onder de 3 jaar gratis, toen ik dat zei werd ik heel raar aangekeken en moest ik het op mijn telefoon laten zien, beetje ongemakkelijk. Duidelijk aangegeven geen koriander en Citroen, doen ze toch nog beide in je voor en hoofd gerecht. Duurt wel weer even voor dat we daar terug komen.

4,9
  • Steinmann

Vorige keer super enthousiast. Helaas dit keer minder. Ik had ruim van te voren gevraagd om een specifieke plek, kregen we niet. Eten duurde lang voordat het kwam. Chicken tikka was geen echte chicken tikka maar gwn kipfilet met flauwe kruiden. Vorige keer kreeg ik ook koriander terwijl ik had aangegeven dat niet erop te doen. Dit keer weer, en bij het voorgerecht zat het er al op. Toen liep hij weg en kwam hij met een minuut weer terug en was het er gewoon afgehaald. Proefde het wel. Jammer.

• Steinmann

Het was heel lekker. Vriendelijk personeel. Werd rekening gehouden met aanpassingen aan het eten. Helaas bij de tweede ronde waren ze het vergeten maar wilden wel nieuwe meteen maken. Dus top! Wij komen hier zeker nog een terug.