1. Ben 2e Kerstdag met 9 man bij Van Alles Get geweest.
    Gereserveerd voor 17.00 Uur. Na diverse malen aandringen kregen wij om 18.30 Uur het voorgerecht. Er was blijkbaar iets fout gegaan met het "briefje" in de keuken.
    Tafel werd niet afgeruimd en toen kwam het tussengerecht al aan. Zelf moeten vragen om de tafel vrij te maken voor het tussengerecht. Verder oké.
    Maar toen kwam als klap op de vuurpijl het hoofdgerecht. Wij hadden aan onze tafel met 5 personen vlees besteld. Er werd niet gevraagd hoe wij dit wilden (medium, au point of…) maar toen het werd opgediend bleek het compleet helemaal rood en koud. Gvraagd of dit even terug kon in de pan en zo werd alles meegenomen. Na ca. 20 Minuten werd het vlees opnieuw opgediend: 4 waren enigszins beter, maar niet lekker warm en het vijfde was even rood en helemaal koud. Bediening geroepen en die beaamde wederom de fout.
    Intussen was onze zin in lekker eten over en de andere vier personen die iets anders besteld hadden waren klaar. Wat gezellig had moeten zijn is op een grote teleurstelling uitgelopen.
    Advies: een nieuwe baas, nieuw keukenpersoneel en ervaren bediening!

3,2