1. Gisteren 28-12-2017 hebben wij onze trouwdag daar gevierd. Wij komen daar al jaren te eten en sturen onze gasten daar naar toe. Maar onze trouwdag was 1 groot fiasco. Bij binnenkomst werden we niet gefeliciteerd! We hadden een afgesproken bedrag per gast, we moesten vragen of we nog de gebak bij de koffie zouden krijgen. Ondertussen zaten de medewerkers te eten en continue bezig met de verlichting die niet werkte. 1 Van de medewerkers, de persoon met wie we deze afspraak hebben gemaakt, die we al lang kennen, zat in joggingpak/pyama.
    We hadden aansluitend aan de koffietafel een special lunch. Totaal 22,50 euro p.p..
    Zondag 24-12-17 hebben wij op verzoek van eigenaresse het aantal personen doorgegeven. 15Pers. Kijk 1 pers had ernstig de griep! 3 Pers kwamen niet opdagen, maar wij hebben gewoon voor 15 pers betaald!
    Het zou tot ca 14.30. U. duren. Om 13.15 U. werd er al gevraagd of we uitgegeten waren. Ze wilden ons gewoon weg hebben! Doggiebags hadden ze zgnd niet. Het gebak waarvoor we betaald hebben kregen we niet mee.
    En savonds 29-12-2017 terwijl we aan t eten koken zijn worden we gebeld, gezegd geen tijd, ben aan t koken en toch door blijven gaan om er over te willen praten onder t genot v koffie. Nou dat is weer koffie van ons betaalde geld. En weer is ons eten verpieterd. En de desbetreffende medewerkers waren helemaal over de rooie! Dat wij daar even rekening mee moesten houden! Etc.

Vaarwel Markerwaard, wij komen nooit meer bij jullie! Etc.