Op dit adres zit nu: Loetje

1. Wij hadden geboekt voor eerste kerstdag. Ik heb reeds lange tijd vooraf gereserveerd en daarbij aangegeven dat ik een rustige tafel in verband met een hond en slecht horende ouders. Wat kregen we? Een tafel naast een grote groep. Erg rumoerig. En er was geen rustig plekje voor de hond om te liggen. Waar ik wel om gevraagd had bij de reservering.
    Bij navraag konden we een tafel opschuiven, waardoor we iets beter zaten.

Het eten was ronduit miserabel. Voor mij, als veganist, was het eten veel te gekruid waardoor ik haast niets heb kunnen eten. Dessert was veel werk van gemaakt volgens de bediening: helaas… ik kreeg welgeteld 7 stukjes fruit. Groot was mijn enthousiasme… NIET.

Voor de overige tafelgenoten waren er vreemde combinaties. Ook zij vonden het eten overal te gekruid.

De jus d'orange die we besteld hadden leek niet vers, in tegenstelling tot wat we gevraagd hadden.

En tot slot moesten we € 62,50 p.p. afrekenen. Te veel geld voor: slecht eten, veel lawaai en het feit dat het er geen rekening is gehouden met onze wensen die we ruimschoots vooraf hadden aangegeven.

We gaan hier dus niet meer naar toe.

1,4