1. Voor mij de eerste keer dat ik bij Proeflokaal Bregje ging eten. 12,50 voor een drie-gangen menu? Dat kan toch niet goed zijn? Het restaurant heeft een open inrichting. Je moet er van houden. Op zich is het voor mij prima. Je krijgt een gastheer of gastvrouw die het aanspreekpunt is. Dit werkt uitstekend. We hadden aangegeven dat we 1,5 uur hadden voor het eten. Hier werd prima rekening mee gehouden. Er is ruime keuze uit de menukaart. De voorgerechten zagen er netjes uit en het smaakte prima. Het hoofdgerecht is simpel en niet al teveel. We kregen voor 3 personen wel 2 schalen met frites en mayonaise evenals 2 schalen met salade. Dit was iets teveel. Het nagerecht is eenvoudig maar lekker. De porties zijn dus wat kleiner maar het is een leuk concept. Voor mij zeker een reden om terug te keren.