1. 2e kerstavond met de familie hier gegeten, persoonlijk vind ik alles van bakplaat hetzelfde smaken of het nu kip garnaal of "struisvogel" biefstuk is, maar waar ik me wel een beetje aan erger is het feit dat de prijzen op deze avond veel hoger lagen dan anders terwijl het er niet anders dan anders was, sterker nog, normaal kreeg je ook nog een kadeautje, dit keer niet. Dit was mijn laatse keer, ben er een beetje teleurgesteld van.

2,9

1. Goede avond Danny,
    Jammer dat je deze ervaring hebt opgedaan in ons restaurant. We hebben juist geprobeerd om voor onze gasten tijdens de Kerstdagen een bijzondere en uitbundige (kerst)sfeer aan te brengen en ons volop te richten op de extra's die we voor de Kerstdagen hebben ingekocht. Realiseer je dat je 2,5 uur gebruik hebt kunnen maken van ons buffet en dranken (i.pl.v. normaal 2 uur). Bij het koude buffet hadden we exclusieve vissoorten en aparte salades.We hadden ook een speciale soep en extra's voor bij het vlees van de bakplaat zoals stoofperen en cranberry-saus. Daarnaast waren er exclusievere ijssoorten van een luxere kwaliteit net als de desserts. Tot slot willen we je er op wijzen dat de Horeca-CAO ook voorschrijft dat de lonen op feestdagen voor al het personeel 50-100% hoger liggen. Daar komt geen restaurant onder uit, dus zul je dat overal terugvinden in de prijsstelling.
    Al met al denken wij dat het gerechtvaardigd was om de gehanteerde prijs te vragen. Maar uiteraard mag je daar zelf een andere mening over hebben.
    Jammer wel dat je deze ervaring over de hele breedte van de beoordeling hebt doorgetrokken.

Team FOREST