Op dit adres zit nu: De Heeren van Berg en Dal

1. Eigenlijk is de enige rating ster voor het personeel. Zij doen hun best en moeten dealen met de keuzes die de eigenaar heeft gemaakt. Alle reviews overziend, zit er een rode draad door de reviews. Ik vrees alleen dat de uitbater hier niets mee doet. Het ligt in de lijn van de verwachting dat hij het op een automatisch piloot heeft gezet, met een behoorlijk vleugje eigenwijzigheid. Onze ervaring was niet goed. Koud eten, doorgebakken, te laat serveren (ten koste van de totaaltijd), geen oog op gasten (te weinig personeel lijkt het wel), geen dessertkaart aangeboden vanwege de tijd en als een kers op de taart, een boze eigenaar die verkeerd reageerd op kritiek. Wat was er wel goed? Hoeveelheid eten. En waarom hebben wij wel fooi gegeven? Voor het personeel, die werkelijk goed hun best deden. Maar voor een goed horecaschap, is dat niet voldoende. Jammer. Idd. Eens maar nooit weer, wat ik eerder las.