1. Vroeger zat hier de Griek. Dat hele pand is gesloopt en nu wordt de suggestie gewekt dat op de oude ruïnes van een slot dat hier ooit gestaan heeft een geheel nieuwe horecagelegenheid is opgebouwd inclusief bierbrouwerij. Het is in ieder geval heel bijzonder en je waant je echt in de ruïne van een oud kasteel of een oude brouwerij. Misschien is het echt, maar anders is het hele mooie kitsch. De bediening is er ook correct en vriendelijk. We hebben er een lunch gehad. Er was veel keuze. Ik ging voor de chef's vlees lunch of zoiets. Die bestond uit soep. Ik koos voor biersoep in plaats van tomatensoep. Verder brood met kroket en brood met kipkerrie salade. Het brood was zelf gebakken en lekker knapperig. Ook de rest smaakte prima. En ook mijn tafelgenoten hadden een prima lunch. Kortom een prima ervaring die ook heel redelijk geprijsd was voor wat je ervoor kreeg.

1. Goedemiddag,
    Hartelijk dank voor uw bericht. Het Slot is het oudste stukje van Goes en de kasteeltoren met gewelvenkelder, ridderzaal en Torenzaal zijn gerestaureerd en nog authentiek van rond 1300....
    Groet
    Team Slot Oostende