1. Onderweg vanuit Duitsland geboekt via Social Deal 3 gangen voor 14 Euro in plaats van 29,25! Aangekomen staat er een bordje op de bar met 3 gangen menu 17,50! On line respectabele lijst met keuze aan gerechten, wij kregen lijstje voorgelegd met paar gerechten. Toen ik de ober daarop aansprak : was het antwoord: fout van Social Deal. Het restaurant heeft geen alcoholvergunning, dus geen biertje of wijntje!
    De smaak van de gerechten was best goed, maar 3 gangen werden er 2. Omdat na kwartier wachten na hoofdgerecht ons verteld werd, dat het ijs op was. En andere keus was er niet.
    Bediening te weinig, gestresst en onprofessioneel. Vegen voortdurend de vuile handen aan blouses af, draag sloof of gebruik leuke theedoek.
    Vloerbedekking op diverse plaatsen kapot.

Voor ons nooit meer!
    Voor de onderneemster, behalve die T van Flinstone valt er nog heel veel te verbeteren, voordat men dit een restaurant mag noemen.