in Arnhem

Een onderscheidende culinaire belevenis!

1. Gister voor het eerst gegeten bij Ask De Chef. Wat er van buiten een beetje als een onbeduidende plek uitziet met weinig sfeer, word binnen iets beter. Toch oogt het interieur enigzins als een foute nachtclub. Een plekje bij het raam maakt dat minder. Wel erg hip en fris oogt het.

Na een tijdje wachten kregen we de kaart, na enige verwarring ook gelijk twee keer de bestelling opgenomen. Na onze vraag welke droge witte wijn ze hadden, haalde de serveerster haar schouders op en zei 'we hebben één soort, geen idee welk merk'... oei.

Daarna kwam er een andere serveerster de kaart uitleggen, hoe het werk met de onbeperkte sushi. Wij de kaart ingevuld en na wat oogcontact met de chef die stond te popelen om te beginnen werd de kaart ook weer opgehaald.

Daarna kregen we de bestellingen erg snel, en de sushi was werkelijk fantastisch. Heerlijk! Erg vers en smaakvol.

Wel moesten we wéér erg lang wachten op de wasabi, dus uiteindelijk zelf maar aan de bar gaan halen.

Kortom: een restaurant wat nog moet werken aan zijn communicatie. Weinig onderling contact bij serveersters of zicht op wat de klanten willen.

Maar; de sushi en het eten is fan-tas-tisch. Heerlijk!

Dus voor wie even door de nog wat rommelige bediening heen kan kijken is dit een aanrader!