Op dit adres zit nu: Yasumi

1. Dit is een restaurant met een mooie aankleding van het interieur, het werken met hout geeft een warm gevoel.

Het eten was degelijk van kwaliteit, mooi dresseren van de borden (het oog wil ook wel wat). Enkel bij het hoofdgerecht was ik wat teleurgesteld, die frieten en sla in zo'n klein kommetje bieden echt geen meerwaarde! Zonde ook dat bij mijn hoofdgerecht eigenlijk frieten worden geserveerd.

Bij de bediening liep toch ook wat mis, twee maal wijn moeten vragen en dan nog ieen lang wachten voor het glas op tafel staat.

Raar is ook dat men bij het vragen naar wijn eerst nog eens moet lopen naar de naastgelegen wijnbar, dit is niet erg logisch en efficiënt.

Tip: zorg dat elke medewerker zijn tafeltje of gebied doet, dit zal volgens mij al wat helpen. Ik ben bediend door wel 3 verschillende medewerkers.

Verder is die open keuken wel leuk voor eventjes maar na verloop van tijd begint dit toch wat rumoerig te worden.

Mijn conclusie: degelijk kwa eten en drinken maar er is nog veel werk aan de service!