Op dit adres zit nu: Moeke Rhenen

1. Voor de 2e keer overgehaald om naar Tanteloes te gaan en weer bevestigd waarom ik er na het eerste bezoek niet meer heen wilde.

Het was gewoon te schokkend slecht.

Biefstuk rood besteld maar zwaar doorgeslagen gekregen, en dat is echt moeilijker dan hem rood mee te geven, dat is niet het ergste maar als je als bediening zoiets op tafel durf te zetten terwijl je ziet dat het niet zo besteld is, dan moet je je gewoon gaan schamen.

Groenten garnituur echt veel te klein, en bearnaise saus is toch echt met vers gehakte dragon, en dus niet het slappe eiersausje dat we kregen.

We vroegen een karaf water, die ze niet hadden, dus vroegen we om 4 glazen kraanwater waar erg moeilijk over gedaan werd, het is een feit dat het beste water uit de kraan komt in Nederland, dus ook in Rhenen.

Het blijkt maar weer dat als je je restaurant volstopt met designer tafels, lampen en stoelen je niet meer op de rest hoeft te letten.