in Rotterdam

De échte Griek in Rotterdam!

1. Wat is Kostas de Griek toch een uitstekend Grieks restaurant. Gisteravond hier weer eens heerlijk gegeten. Geweldige kwaliteit, prachtig opgediend en heel attente en hartelijke bediening, kortom meer dan een compliment waard, vandaar deze recensie. Als we Grieks willen eten, dan dus hier, ook al moeten we ervoor uit Gouda komen. Kostas de Griek is een aanrader. Een verborgen schat in de Hessepaats.

Ben en Marijke.

Vorige recensies van Ben & Marijke

• Ons etentje met mijn familie afgelopen woensdagavond bij de vriendelijk geprijsde Kostas de Griek is helemaal geslaagd. Wauw wat een mooi en sfeervol restaurant. We kregen van de leuke serveerster een heel gezellig tafeltje en een ouzo als welkomstdrankje aangeboden. Mijn complimenten naar deze serveerster. Beleefd, heeft ons goed geholpen en werkt met een glimlach. Rob Geus van de smaakpolitie is hier ook geweest. Volgens Rob Geus: De beste Griek van de omgeving, iedere dag de tent vol, en toch altijd alles vers, nette bediening, Wij hadden gezamenlijk de Ambrosia schotel gekozen met een heerlijke rosé gegrilde Ossenhaas, Lamskoteletten, Moussaka, Souvlaki, heerlijke Gyros, Tzatiki, Friet en een frisse salade. “Het eten was heerlijk. ” Daarbij voor minder dan € 15-, een heerlijk flesje rode huiswijn.

Ben en Marijke.

• Wauw wat een mooi en sfeervol restaurant. Toen we het restaurant binnen kwamen waren we aangenaam verrast door de charmante entourage. Mooi ingericht, het voelt authentiek en plezierig. Erg vriendelijk personeel en heerlijk eten. Het eten zag er voortreffelijk uit en smaakte super. Je proefde de aandacht en de zorg. Het was echt een smaakbeleving! Zoveel verschillende smaken. We waren er 17.30 Uur en gingen pas om 21.00 Uur weg. Een hele avond heerlijk tafelen dus. Als je echt van goed Grieks eten houdt, ben je bij de Kostas de Griek aan het goede adres. Een verborgen schat aan de Hesseplaats. Wij komen zeker terug.
    Complimenten, Ben & Marijke.