Op dit adres zit nu: Perron

1. Mijn vrouw en ik hebben hier enorm lekker gegeten. Vrolijke en leuke bediening met prima kennis van de gerechten op de kaart. Alleen de tomatensoep viel een beetje tegen, maar het grote stuk ossenhaas (het is ook een gerecht voor 2 personen) was buitengewoon smakelijk. Aan de friet en groenten kom je niet helemaal toe om dit allemaal op te eten, maar wij gaan naar een restaurant voor het vlees (thuis hebben we ook een frituur staan) dus dat is voor ons alleen maar een pluspunt.

Lege borden/glazen werden netjes opgehaald.

Ook het nagerecht was ten eerste erg lekker, en ten tweede heel origineel. Een "eenvoudige" sorbet wordt geserveerd met 3 onbekende maar erg lekkere ijssoorten. Ook de carpaccio van ananas is erg aan te raden!

Mijn ervaring is dan ook dat dit eetcafé kwa eten eerder een goed restaurant is. De aankleding is echter niet chique, maar wij houden hier wel van.

De prijzen zijn hier erg conform de kwaliteit van het eten. Verwacht niet voor 15euro een diner weg te snavelen, maar reken eerder voor 25-40euro p.p.

Ik kan me wel indenken dat oudere mensen deze eetgelegenheid wellicht wat minder waarderen door de aankleding e.d..