1. We hebben een arrangement gereserveerd, een combinatie met diner en hotelovernachting incl. ontbijt! Allereerst het hotel met ontbijt was overweldigend. Wij komen bij veel restaurants dus we waren zo benieuwd hoe dit restaurant zou zijn. Helaas vonden wij de prijs-kwaliteitverhouding in het restaurant minder. Van te voren kregen wij een mail om aan te geven of er allergie heerst bij een van ons! De gerechten bij het diner waren goed van smaak maar niet overweldigend of verrassend, daarnaast was de presentatie van alle gerechten karig en minimalistisch (totaal niet wat er op de foto's wordt gepresenteerd). In het begin ging het erg snel met de gerechten en hadden gevraagd een extra pauze in te willen lassen en dat was geen probleem. Wij hadden ook gekozen voor een Bob wijn arrangement 6 gangen (halve glazen). De wijnen waren goed, maar te duur per glas. Een normaal glas € 8,- en een half glas € 5,-. We kenden een aantal wijnen en wisten dus ook wat de inkoop hiervan was. Het personeel was correct en erg vriendelijk, echter er was geen sommelier aanwezig.

4,1