1. We zijn op een zondag met de hele familie daar wezen eten. 8 volwassenen en 7 kinderen. Dit was gereserveerd. Van te voren hadden we afgesproken dat we van de kaart konden eten. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en werd ons het menu voorgesteld. Waar bij we vroegen dat we gewoon van de kaart wilde eten. Hierop vertelden ze ons dat er navraag moest gedaan worden bij de kok. Toen deze beste man terug kwam vertelde hij dat dit wel kan, mits er niet 10 verschillende maaltijden worden besteld. Dit zou de keuken niet aankunnen waren zijn eigen woorden. Uiteindelijk heeft de helft van ons gezeldschap toch maar voor het menu gekozen.

De bijgerechten waren erg matig. Bestond uit patat (was geen keuze optie), groene bonen en wat salade. Terwijl je voor de prijzen die ze hanteren toch wel iets meer mag verwachten.

Toen we ons 1ste tapbiertje wilden bestellen, kon dit niet. Er was geen fust koudgezet. Als alternatief kon er een speciaal biertje (Palm) besteld worden. Die bij de tweede ronde ook op was! Voor de kleine kinderen was er erg weinig vermaak. Geen speelhoekje of zelfs geen kleurpotloden met kleurplaten. Patat met frikandel hadden ze te bieden voor het kleine grut, wat overigens ook nog erg prijzig was. Verder ook geen keuzes! Kortom, zware tegenvaller!