1. Ik vind het een gezellig en knus restaurantje. Je word altijd vriendlijk ontvangen en het eten is er goed!

Wij hebben ook dubbeltje op zn kant gekeken donderdag en de tranen sprongen in mn ogen. Wij gunnen het jullie zo! We blijven duimen!

Vorige recensies van froukje

• Gisteren weer heerlijk gegeten! Deze keer nam ik weer de gerookte zalm en forel: heerlijk weer. Hoofdgerecht nu de
    Hollandse biefstuk: heb ik ook erg van lopen smullen. Regelmatig kwamen ze weer kijken of er nog genoeg eten/drinken was en of alles naar wens was. En dat was zo! Na een dessert was het nog even wachten op de taxi terug, alleen deze liet vrij lang op zich wachten. Na een uur wachten en weer bellen kwam hij eindelijk aanzetten hoor. Gelukkig waren ze van het Zesde Zintuig zo gastvrij en mochten we binnen wachten ipv in de erge kou. Tot snel.

• Afgelopen weekend hebben we heerlijk gegeten bij Het Zesde Zintuig. Het is een gezellig, knus restaurant met erg vriendelijk personeel. Bij binnenkomst werden de jassen meteen aangepakt en weggehangen. We kregen een welkomstdrankje en wat later een heerlijke amuse van het huis. Tijdens en na een gerecht werd er gevraagd of alles naar wens was, praatje gemaakt. Er is ruime keus van voorgerechten en hoofdgerechten, voor ieder wat wils. De gerookte zalm en de vleesspies waren heerlijk! Een heerlijke avond gehad en lekker gegeten! Een echte aanrader dus!