1. Op 2 december hier wezen eten met mijn partner.

De bediening was super! Deze jongen had 9 jaar gewerkt bij het Vlaams Arsenaal, dus dikke pluspunten voor hem.

Wij zaten beneden waar het erg tochtte, de verwarming was te laat aangezet en meer klanten hadden erg last van de kou. Iedereen zat beneden omdat het erg rustig was die avond.

De rest vond ik nogal troosteloos. Wij hadden gekozen voor het 4 gangen menu (elke gang kleine hapjes vlees, vis en vegetarisch), maar ik vond het niet heel bijzonder, het had meer op smaak gebracht kunnen worden. Bij het hoofdgerecht vroeg ik nog of ik een stukje vlees kon proeven zonder de pepertjes. Achteraf op de bon schrok ik wat ze hier extra voor vroegen!

De prijsverhoudingen vind ik persoonlijk niet om over naar huis te schrijven. De wijntjes vind ik erg prijzig en de fooi was al bij de totaalprijs inbegrepen.

Maar wel weer een ervaring rijker en de avond was er niet minder gezellig om, maar doe mij maar de oude Firma ;).
    Ik zal dit niet snel aanbevelen in mijn vrienden- en familiekring.