1. Een voorbeeld hoe iemand van iets, niets kan maken.

Inderdaad een restaurant op een toplocatie, maar daar is ook alles mee gezegd.

Tijdens binnenkomst werden we volledig genegeerd door het aanwezige bedienend personeel.

Naar herhaaldelijk vragen of er een mogelijkheid was om iets te eten (i.v.m. Mogelijke reserveringen) kregen we eindelijk een tafeltje toegewezen.

Vervolgens hebben we ongeveer 25 minuten moeten wachten, voordat we eindelijk eens wat te drinken konden bestellen.

We hebben toen maar gelijk deze gelegenheid aangepakt om maar meteen het gerecht te bestellen.

De drank ging redelijk snel, echter het gerecht diende zich pas aan na weer eens 45 minuten wachten.

De mossels waren lauw of koud en er zat zand in.

Verder was het erg weinig gezien de prijsverhouding, dit gezien ervaringen bij andere restaurants in Yerseke.

Bij de gerechten werd géén patat of groente geserveerd, wat wel volgens de menukaart erbij zou zitten.

Hier moesten we weer bij het bedienend personeel extra om vragen.

Uiteindelijk kregen we een schaaltje patat na lang wachten, echter toen hadden we inmiddels het gerecht al lang achter onze kiezen zitten.

Verder viel het ons nog op dat de bediening erg onvriendelijk was en totaal niet was ingespeeld op een grote toeloop van clienten.

Het enige waar ze wel snel mee waren was het brengen van de rekening.

De rekening die we kregenwas totaal niet in verhouding met prijs en kwaliteit.

Verder viel het ons op tijdens het lange wachten, dat meerdere bezoekers last hadden van het lange wachten, alvorens ze bediend werden.

Voor ons een restaurant om nooit meer te bezoeken.

Overigens wij hebben aan deze tent een bezoek gebracht op zondag rond 18:00 uur.