1. We waren met een grote groep. Pizza's waren erg lekker. Kwamen wel heel snel. Toetje ook lekker goed geregeld op zich. Zo goed: ze brachten de rekening al voordat wij hier om hadden gevraagd. Maar goed, oke wij betalen. Daarna even natafelen (we vierden een verjaardag en zien elkaar niet zo vaak|).

2 minuten na betalen de serveester "Ik vind het heel spijtig… maar jullie hebben al betaald… en er zitten mensen op deze tafel te wachten… ". Ja maar wij hadden nog niet om de rekening gevraagd! En nu snap ik waarom de rekening zo snel kwam. We hebben daar bij elkaar anderhalf uur gezeten dat was gewoon berekend door hun. Dat was gewoon expres. Dat de pizza ook zo snel kwam?! Wel jammer hoor want we bleven nog wel even zitten maar zaten niet meer fijn daarna. Dus toch maar gegaan. Pizza voor grote groepen? Ja maar dan alleen niet als je om de rekening vraagt want dan moet je weg. Fooi hadden ze al binnen. Hadden we zeker niet gegeven als we dit hadden geweten. Die krijgen ze nooit weer.

De eerste paar keer vanaf nu geen Pibia meer voor ons. Wij gaan wel naar een andere pizzeria die er ook gezelliger uitziet.