Op dit adres zit nu: Heeren aan de Haven

1. Marina Rijpkema

Heerlijk gegeten, een 5 gangen verrassingsmenu. Heel jammer dat het niveau van bediening het niveau van het eten totaal niet haalt. Om half 8 binnen, om half 10 pas amuse en eerste gang gehad. Hoeft niet te snel, maar dit is de andere kant.

Tips voor bediening;
    -> Als je gasten in de gang ontvangt, hang dan rustig de jassen op en loop vervolgens met je gasten mee naar het restaurant. Loop niet met een arm vol jassen met je gasten mee.
    -> Zorg voor een acceptabele tijd tussen de gerechten, niet eerst te lang vervolgens te snel omdat het anders nachtwerk wordt.
    -> Zorg voor een goede planning. Tot 2x toe stonden ze bij ons met gerechten die voor een andere tafel bestemd waren.
    -> Ruim de tafels af als men klaar is en laat ze niet te lang met een lege bord voor hun neus zitten. Afruimen van de tafels geld ook voor de mensen die al weg zijn. Komt heel ongeorganiseerd over als alles op de tafels blijft staan.
    -> Broodje vooraf prima. Als het op is, vul het bij of haal het weg
    -> Laatste opmerking en dan stop ik er mee; bordje bij de deur over gladheid prima, maar dan wel zonder schrijffouten. Hebben wij aangepast 😉

Ik hoop oprecht dat ze wat gaan doen met deze opmerkingen. Voor het geld dat je ervoor betaald, en dat is niet weinig, wil je naast goed eten ook in de watten gelegd worden. Misschien ook iets meer geld uitgeven voor goed personeel?