Op dit adres zit nu: Nova

1. Wij komen hier al jaren met onze vrienden. Voor het eerst geen menuutje voor een leuke prijs; alleen een Madiwodo menu voor door de week. Al met al hebben we heerlijk gegeten, Antwerps pannetje was heerlijk en de mixed grill, ossenhaaspuntjes en spareribs ketjap ook. Helaas wat rumoerig en persoonlijk had ik erg veel last van de houten stoelen die oncomfortabel zaten. Verder vonden we de drankprijzen erg hoog waardoor de totale rekening best pittig uitviel.

Vorige recensies van Fam. L

• Heerlijk gegeten bij de Sinjoor. De menuutjes van 16 Euro bieden veel keus en zijn echt voldoende en lekker!
    Ik had vooraf een mail gestuurd naar de Sinjoor of we een bepaalde plaats konden krijgen, maar daar is helaas niet op gereageerd. De bediening is snel en vriendelijk. Rond 22.00 uur konden we de schoonmaakmiddelen ruiken omdat het personeel al begonnen was met poetsen.
    Wij komen hier vaker en vinden het erg lekker!