Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Johannes Poststraat 59, 7918 AB, Nieuwlande

1. Als je rond etenstijd onderweg bent op de A28, is dit een prima tussenstop. Leuke kippenhoksfeer. Het was deze zaterdagavond goed druk, dus reserveren is aan te raden. Nachochips met kaasdip als aardige amuse. De bestelling arriveerde snel. Royale porties, maar ik heb liever iets meer aandacht voor de kwaliteit. De mosterdsoep mag van mij iets pittiger en de spekjes erin wat knapperiger. De hoofdgerechten waren wat vlak qua smaak en opmaak, wel logisch voor een wegrestaurant. De specialiteit kip piri piri beviel ons nog het best. Een volgende keer maar ‘ns de hotwings proberen. De gebakken aardappelen smaakten wat melig, maar de frites waren prima; waarom allebei op tafel eigenlijk ipv laten kiezen? Er is speciaal Bluswater-bier (flesje € 3,50). Nette en attente bediening. Twee foutjes op de rekening vielen toevallig tegen elkaar weg, maar opletten kan nooit kwaad.

1. Hoi Lex,

Bedankt voor je positief recensie met een aantal kritische aantekeningen. We willen ons continu verbeteren dus alle opmerkingen zijn voor ons waardevol.

Met vriendelijke groet,

Rutger Reints

P.s. wij serveren frites en gebakken aardappelen beide omdat het in de praktijk in 99% van de gevallen zo is dat toch beide besteld worden. Daarom is dat bij ons standaard.