Op dit adres zit nu: Kom maar Binnen

1. Gisteren gegeten bij Mistral Roden, voor het eerst na grondige verbouwing. Het is er prachig geworden.

Het eten en menu keuzes waren prima toen het nog een Balkan restaurant (joegoslavisch) was, maar dit maal was het een grote teleurstelling.

Ter info: De menukaart is nederlands geworden! Voorgerecht Stokbrood met kruidenboter: stokbrood is koud + taai en bij navraag reeds om 16:00 uur al afgebakken. Hoeveelheid spare-ribs mager en zeker de bijbestellingen (was onbeperkt). Wel goed van smaak en mals. Tournedos was OK en frietjes ook. Aardappels veel te vet gebakken. Groente was veel te weinig.... Voor de een: een paar stukjes wortel op je bord en de ander schaaltje met handje sla, 2 stukjes komkomer en tomaat met daarop aardappels (?) in creme fraiche. Toen hielden we het bij dessert maar op koffie.....

Kortom, geen vergelijk met de kwaliteit van voorheen. Wij komen hier niet weer.