in Spijkenisse

Als je maar geniet naar goed Mediterraan gebruik!

1. Het was zeer stil tijdens de lunch. De service was snel en goed.
    Ik bestelde een sandwich met forelfillets, geroosterde courgette en tomatenjam. De sandwich bestond uit een opengesneden broodje met daarop een paarblaadjes rode sla, slasaus, 4 toefjes tomatenjam en 4 kleine rolletjes van courgette gevuld met iets van roomkaas met een ieniemini donker stukje erin. En een hoopje chips. Ik vroeg waar de forelfillets waren. Die bleken in de rolletjes (diameter ongeveer 2 cm en 3 cm hoog) te zitten in de vorm van “salade”. De beschrijving op de kaart vond ik niet overeenkomen met wat ik kreeg. Gelukkig stelde ze voor wat anders te bestellen. Ik bestelde t zelfde als mijn vriendin, dan wist ik tenminste wat ik zou krijgen.
    Verwacht dus geen forelfillets als je forelfillets op brood bestelt, want je krijgt hoogstens een beetje kruidenkaas die naar forel zou moeten smaken.