1. 1E bezoek even na 18u. zaak oogt ruim en fris. Grote vitrines en een kasje met o.a. kruiden om de versheid te benadrukken.
    Ik ben een kleine eter en heb er daarnaast rekening mee te houden hoeveel kh. Ik gebruik.
    Verbeterpunten: bij de hamburger is standaard een broodje, maar ik wilde liever patat en heb het broodje afbesteld. Dit werd toch geserveerd, maar in 2e instantie ging het bord terug en werd het van het bord gehaald.
    Ik vond de smaak van de (salade) gerechten nogal vlak.
    Het hangop-toetje was voorzien van 1 1/2 aardbei en een muntblaadje wat compleet verkreukeld en droog was. (Vers uit de kas?). Jammer. Het sausje vond ik kunstmatig smaken. Geen match met de hangop.
    Medewerkers vriendelijk, moeten door het gekozen bezorgsysteem wel door de hele zaak lopen om de bestelling bij de juiste tafel te bezorgen.
    Degene die de vleesbestelling noteerde kan wel een echt notitieblokje gebruiken i.p.v. een kreukelig blaadje.
    Hoewel er niet heel veel klanten waren konden we na het eten ons blad niet op de band kwijt omdat de band al een tijdje stil stond en de bladen niet waren afgevoerd, vooraan was de band leeg zagen we toen we ri. Afwaskeuken keken. Het was overigens wel net door een medewerker opgemerkt toen we wegliepen.
    Ik houd niet van MacDonalds en dacht met La Place beter af te zijn. Dit vond ik echter toch tegenvallen.