1. Bij Brasserie d'Anvers kan je goed eten, tegen een een goede prijs.

Wij waren voor de eerste keer in Goes, voor de eerste keer bij Brasserie d'Anvers, een restaurant waar meer mensen willen ontspannen en genieten, dat was snel duidelijk. Eerst vrij rustig, maar de mensen komen er graag, naast ons een tafel, die zonder mensen maar keurig bestek, niet bezet is... De voorgerechten worden neergezet, snel volgen de mensen, gezellig zo aan tafel. Zo genieten wij van hoe het in de Brasserie d'Anvers in Goes gaat, leuk dat dit kan. Ook wij hebben een compliment aan de bediening gegeven, snel en netjes gaan de dames te werk, daarentegen was het eten perfect, gambaspiesje gedeeld als voorgerecht... lekker brood en het lam als hoofdgerecht was heerlijk, leuk met de couscous...

We konden het niet laten om het nagerecht over te slaan... en hebben een sabayon gedeeld met echt vers fruit, heerlijk! Als we het dan toch goed doen, willen we ook nog een kopje koffie, dat begrijpt het personeel, we krijgen uitleg van alle koffie's.. Leuk dat ze het kunnen vertellen, voldaan zijn we weg gegaan, met het gevoel dat we hier zeker terug naar toe gaan.

Laat je verrassen door het personeel van de Brasserie d'Anvers, voor ons was het een etentje wat alles kompleet maakt.

C. Jansen.