1. Wereld restaurant Atlantis verhuist in verband met de komst van de Floriade naar Almere poort. Het nieuwe Atlantis verreist in het gebied van de topsporthal, zwembad en station. Zaterdagavond 18 november het laatste weekend op de oude locatie, hebben wij geprofiteerd van de deal "all you can eat drink" € 24,95,- p.p. Voor dat bedrag een heel gezellige en lekkere avond beleefd. De gerechten, die wij geproefd hebben, waren allemaal stuk voor stuk heerlijk. Ook de wijn smaakte boven verwachting goed. We waren met een groep van 10 man en iedereen was goed te spreken over de kwaliteit van het eten. Ondanks dat er ca. 400 gasten (?) kunnen eten, merk je door de indeling vrij weinig van die drukte. Ook toen de hele tent goed gevuld was, geen overlast van de andere gasten, genoeg ruimte tussen de tafeltjes. Onze complimenten, Ben en Marijke